Wednesday, September 16, 2009

SALAM RAMADHAN DAN SYAWAL

ALHAMDULILLAH..akhirnya dapat juga update blog ni..banyak perkara yang tidak dapat dielakkan menyebabkan nak update blog ini ambil masa yang lama..
beberapa hari lagi, ramadhan akan pergi meninggalkan kita semua.. di BUMI TAWAU ini, berpusu-pusu orang ramai membeli barang-barang sempena hari raya yang akan tiba.. pada 27 ramadhan 1430H, pagi tadi terima sms, Cikgu fatmang (ajar BM) masa di SM KONVEN ST URSULA juga penggerak kepada harakah islam telah kembali ke rahmatullah.. moga rohnya ditempatkan dikalangan orang yang beriman..al-fatihah..

moga madrasah ramadhan yang telah kita lalui bersama dapat menjadikan kita lebih beriman dan meningkat ketakwaan pada bulan lain juga..ramadhan kali ini banyak menginsafkan diri saya dalam meneruskan kehidupan di masa akan datang kelak..insya'allah..

sambutlah syawal yang bakal tiba dengan kesederhanaan, tanda syukur kita kepada-NYA..saya menyusun 10 jari memohon maaf atas apa yang telah saya lakukan kepada sahabat-sahabat dan bagi yang mengenali diri ini. insya'allah jika diberi kesempatan yang ada ini,kita akan bertemu lagi di alam maya ini.

No comments: